חדר ממגזין לא חייב להיות פנטזיה שנשארת בערימת מגזינים בחדר המתנה. ואם אין לכם את זה, או אין לכם את הזמן להתעסק בזה אנחנו נוכל לעשות זאת עבורכם

יום רביעי, 28 ביולי 2010



עיצוב המשרד עוזר להעביר את המסר אותו מעוניינים החברה או העסק להעביר, ולסייע בתהליך המכירה.
היו אמיצים וצאו מהקובייה, ותרו על התמונות הסטנדרטיות ועל השטיח מקיר לקיר ולכו על משהו שמשדר - אתכם.
במשרדי סקיוריטי-ארט בחרנו בצבעים ירוק ואפור שהוסיפו לאווירה העדכנית כשצמחיה נבחרה ככזו שתוסיף תחושת
חדות לא מתפשרת.
מנהל המשרד לא
רצה לוותר על הרהיטים הקיימים, שהיו מעט מיושנים ולכן נבחרו גוונים שמצד אחד ישתפו פעולה עם הקיים ומצד שני ישדרגו אותו.

בתמונות: (למעלה) מבואה של משרד הפרסום אג'נדה: לוגו מוגדל על קיר המבואה, פינת ישיבה קובייתית וכדורים השוברים את הפינות.
(למטה) מבואה של משרדי סקיוריטי-ארט: צבעים לא שגרתיים, שולחן זכוכית אשר בשל שקיפותו תופס פחות מקום ויזואלי, צמחיה חדה שמדברת בשפה אותה משדר השירות של חברת אבטחת המידע.

ביצוע: עיצוב בתקצוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה